back

Фахівці газової компанії радять споживачам уважно заповнювати квитанції при оплаті за енергоносій

22-09-2020 | 16:58

Кожного місяця фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» змушені обробляти масив платежів за газ, з яких неможливо ідентифікувати платника. Таким чином, за І півріччя 2020 року через неуважність жителів Чернігівської області загубились майже 160 тисяч гривень.

Ситуація, коли абоненти сумлінно сплачують за спожитий природний газ, але гроші на особові рахунки не надходять, на жаль, не рідкість, розповідають у газовій компанії. Зазвичай обурені абоненти телефонують наступного місяця, коли бачать у квитанції борг, якого там не повинно бути. 

За словами начальника відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірини Антоненко, значна кількість дзвінків, як правило, спричинена неуважністю самих клієнтів, які сплачують за отримані послуги через різні платіжні системи, але не приділяють достатньої уваги заповненню реквізитів. Зазвичай, у таких випадках, у графі «коментар до платежу» вказано лише прізвище платника, але немає ані його адреси, ані номера особового рахунку. Знайти такого клієнта вкрай важко, а зарахувати правильно кошти — неможливо. Тож такі платежі залишаються в розділі неідентифікованих.

Інша причина такої ситуації — помилки при заповненні. При помилці навіть на одну цифру в номері розрахункового або особового рахунку, кошти зараховуються іншому споживачеві, або суб’єкту господарювання. В результаті платник має клопіт із пошуком грошей. Щоправда, іноді такі непорозуміння стаються і при оплаті в касі банку або пошти.

Газовики акцентують увагу на важливості ретельно перевіряти дані, вказані у квитанції та банківському чеку, не відходячи від каси. Якщо клієнт сплачує через інтернет-банкінг за давно створеним шаблоном, то має перевірити, чи всі поля заповнені коректно.

Якщо гроші на рахунок не поступили, споживачеві необхідно звернутися до «Чернігівгаз Збуту» з письмовою заявою про пошук коштів.  До заяви потрібно додати копію банківського чеку. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення помилково зарахованих коштів потрібно в самій фінустанові.

Нагадуємо, дотримання цих простих правил зекономить час як самих споживачів, так і робітників компанії. Наразі з майже 160 тисяч гривень нерозпізнаних платежів, поки що ідентифікувати вдалося трохи більше 100 тисяч.

За інформацією ТОВ "Чернігівгаз Збут"