16-04-2019 08:43

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до обласної державної адміністрації упродовж   2018  року

        Упродовж січня-грудня 2018 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 12208 (+ 463 проти 2017 року) письмових звернень громадян. На особистий прийом звернулось 44 мешканці області ( 84 у 2017 році). Жителі області мають змогу подати звернення голові облдержадміністрації за допомогою телефонного зв’язку щоденно, не витрачаючи час та кошти на поїздку до обласного центру. Слід зазначити, що із запровадженням 05.09.2011 телефонної «гарячої лінії» голови обласної державної адміністрації кількість звернень громадян на особистий прийом до керівників облдержадміністрації стабільно зменшується.

Найбільше письмових звернень надійшло від жителів Чернігівського (591), Ічнянського (526), Козелецького (514), Прилуцького (499), Бахмацького (408) районів і міст Чернігова (3236) та Ніжина (1200).

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 95 % складають заяви чи клопотання, 4,7 % – скарги, 0,3 % – пропозиції (зауваження).

24 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, з них: інваліди І, ІІ та ІІІ групи (11 % від всієї кількості звернень громадян цієї категорії), багатодітні сім’ї, одинокі матері,  «Матері-героїні» (5 %), діти війни (4 %), інваліди, учасники війни та бойових дій (1,3  %),  ветерани праці (1,7 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (1 %).

4 % (4 % у 2017 році) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

         - Адміністрації Президента України – 211 (228 у 2017 р.),

         - Кабінету Міністрів України – 217 (160 у 2017 р.),

         - Верховної Ради України – 58 (60 у 2017 р.).

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло до облдержадміністрації 11000 (або 90 %) звернень; поштою – 447 (або 4 %), від інших установ і організацій – 275 (або 2 %), решта громадян - 486 (4%) зверталися у інший спосіб .

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у  2018 році звернулось 756 громадян (561 – у 2017 р.).

Через портал iGov у 2018 році надійшло 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

Всього у зверненнях було порушено 12712 різних питань, пріоритетними з яких залишаються питання соціального захисту (5524 або 43 %). Серед даної тематики головною проблемою було фактичне отримання житлової субсидії. Внаслідок оновлення урядової програми надання доплат на сплату комунальних платежів, частина субсидіантів втратила право на отримання пільг на житлово-комунальні послуги. Тому, з початком опалювального періоду значно зросла кількість звернень з цих питань. Майже кожен другий субсидіант скаржився на непроведення автоматичного нарахування житлової субсидії, зменшення розміру допомоги, невиплати коштів готівкою для придбання твердого побутового палива. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Чернігівського, Городнянського, Козелецького, Ічнянського районів та міст Чернігова і Ніжина.

Питання комунального господарства склали 24 %  від загальної кількості, переважали заяви щодо оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Автори таких звернень не погоджувались із нарахованою платою за спожиті послуги і просили переглянути рахунки. Переважно, це стосувалось оплати послуги газопостачання, оскільки ПАТ «Чернігівгаз» всупереч постанові НКРЕКП про заборону при здійсненні обліку природного газу, використаного побутовими споживачами, приводити об’єми природного газу до стандартних умов для здійснення комерційних розрахунків, продовжувало надсилати споживачам платіжки із завищеним об’ємом спожитої послуги.

Порушувались також питання ремонту доріг комунальної та державної форми власності. Найбільше таких звернень надходило з Прилуцького, Чернігівського, Ічнянського районів і міста Чернігова.

         7 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту переважали скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку-неналежна якість (або взагалі відсутність) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає ПАТ «Укртелеком»; незадоволення громадян якістю поштових послуг у зв’язку з реформуванням відділень поштового телефонного зв’язку у рамках пілотного проекту у Чернігівській області. Частіш такі питання порушували жителі Козелецького, Городнянського, Прилуцького, Чернігівського районів і міста Чернігова.

         Із впровадженням в Україні цифрового телебачення до облдержадміністрації з 25.07.2018 по 28.12.2018 у різний спосіб (переважно через Урядову «гарячу лінію» і «гарячу» лінію голови облдержадміністрації”) надійшло 41 звернення, в яких громадяни запитували  про те, де краще купувати (на ринку, через мережу Інтернет чи у торговельній мережі) приймач Т2 та як його правильно налаштувати. Також жителі області цікавились питанням: чи планується на урядовому рівні безкоштовне забезпечення приймачами пільгової категорії громадян. Частіш з такими питаннями звертались жителі Чернігівського, Прилуцького, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

5 % порушених у зверненнях питань стосувались охорони здоров’я, з яких найактуальнішими залишались проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами відповідно до урядової програми «Доступні ліки». Громадяни продовжували скаржитись на такі проблеми, як: відсутність деяких ліків в аптеках, відмови медпрацівників виписувати рецепти на препарати, пояснюючи це відсутністю бюджетного фінансування. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Чернігівського, Прилуцького районів та м. Чернігова.

3 % складали питання зі сфери аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Прилуцького, Чернігівського, Корюківського районів.

По 2 % склали питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (щодо діяльності посадових осіб органів місцевого самоврядування), найбільше питань цього напрямку надійшло від мешканців Корюківського, Новгород-Сіверського, Ніжинського районів; освіти і науки (щодо діяльності навчальних закладів) – найбільше з Чернігівського, Козелецького районів і міста Чернігова.

По 1 % склали питання: праці і заробітної плати (виплата заборгованості із заробітної плати - найбільше з Борзнянського, Коропського і Городнянського районів); житлової політики (забезпечення житлом - в основному з Козелецького району і міста Чернігова);  екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ - найбільше з Козелецького району і міста Чернігова.

11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин, державного будівництва та інші.

3243 (або 27 %) звернень вирішено позитивно.

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (109), Корюківського (59) Бахмацького (30), Чернігівського (29), Бобровицького (21) районів та міст Чернігова (183) і Ніжина (74).

Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

Питання, що порушувались у 102 зверненнях, вирішені позитивно.

Колективних звернень у 2018 році отримано 211 (169 у 2017 р.). Найбільше їх надсилали жителі Чернігівського (13 - щодо незадовільного транспортного обслуговування), Коропського (9 - з приводу зміни штатної чисельності структурних підрозділів райдержадміністрації) районів і міста Чернігова (46 - ремонт доріг, надання матеріальної допомоги у зв’язку з пошкодженням особистого майна у результаті підтоплення будинків під час зливи 30.06.2018 року.).

Повторних звернень надійшло 480 (471 у 2017 році) і найбільше з Козелецького (31 - щодо пришвидшення виплати коштів субсидій та державних допомог),  Прилуцького (28 - щодо неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку, що надає підприємство ПАТ «Укртелеком»), Ічнянського (18 - ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених субсидій) районів і міст Чернігова (132 - облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (71 - відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

                    

Відділ роботи із зверненнями громадян

апарату облдержадміністрації

 

 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до обласної державної адміністрації упродовж  січня – вересня 2018  року

                 Упродовж січня-вересня 2018 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 7869 (- 761 проти відповідного періоду 2017 року)  письмових звернень громадян. На особистий прийом звернулось 33 мешканці області ( 64 за відповідний період 2017 року).

Найбільше надійшло письмових звернень від жителів Ічнянського (352), Козелецького (342), Чернігівського (340), Прилуцького (318) районів і м. Чернігова (2089).

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 95 % складають заяви чи клопотання, 4,7 % – скарги, 0,3 % – пропозиції і зауваження.

27 % від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, з них: інваліди І, ІІ та ІІІ групи (12 % ), діти війни (4 %), одинокі матері (3 %), багатодітні сім’ї, «Матері-героїні» (2 %), учасники війни та бойових дій (2 %),  ветерани праці (1,2 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (1,2 %), внутрішньо переміщені особи (0,9 %), інваліди війни (0,7%).

4 % (стільки ж у відповідному періоді 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

         - Адміністрації Президента України – 136 (163 у 2017 р.),

         - Кабінету Міністрів України – 137 (112 у 2017 р.),

         - Верховної Ради України – 41 (51 у 2017 р.).

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло до облдержадміністрації 6999 (або 90 %) звернень; поштою – 349 (або 4%), від інших установ і організацій – 207 (або 2%) .

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації упродовж 9 місяців 2018 року звернулось 536 громадян (414 – у відповідному періоді минулого року).

Через портал iGov у звітному періоді 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

Всього у зверненнях було порушено 8263 різних питань, переважно щодо соціального захисту (2960 або 36 %). Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначених житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Значна кількість звернень  цієї тематики стосувалась також проведення  автоматичного нарахування субсидії на неопалювальний період, перегляд рішень щодо відмови у призначенні субсидії, пришвидшення виплати  коштів субсидії готівкою для придбання побутового палива. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Городнянського, Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Ніжина.

Питання комунального господарства склали  26 %  від  загальної кількості.  У зверненнях переважали питання тарифної політики та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Автори таких звернень не погоджувались із нарахованою платою за спожиті послуги і просили переглянути рахунки. Порушувались також питання ремонту доріг комунальної та державної форми власності. Мешканці області висловлювали невдоволення перебоями у забезпеченні скрапленим газом. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях, що надходили з Прилуцького, Ічнянського, Чернігівського районів і м. Чернігова.

8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ «Укртелеком», та поштових послуг у зв’язку з  реформуванням відділень поштового зв’язку у Чернігівській області. Частіш такі питання порушували мешканці Прилуцького, Чернігівського, Козелецького районів та міст Чернігова і Прилук.

7 % порушених у зверненнях питань стосувались охорони здоров’я, з яких найактуальнішими залишались проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

4 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Чернігівського, Прилуцького, Корюківського районів.

3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (діяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників окремих установ та організацій), найбільше порушувались у зверненнях гр. Настоящої Т.М. та гр. Киянця В.В. з Корюківського району і в ході перевірки не підтверджувались.

По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати –  найбільше з Борзнянського, Городнянського і Коропського районів),  житлової політики (забезпечення  житлом – найбільше з Козелецького району і м. Чернігова), освіти і науки (щодо діяльності навчальних закладів –  найбільше з Чернігівського, Козелецького районів і м. Чернігова).

1 % від загальної кількості питань становили питання  екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ – найбільше з Козелецького району і м. Чернігова.

9 % від  усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

1988 (або 25 %) звернень вирішено позитивно.

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (69), Корюківського (43)  Бахмацького (25), Чернігівського (21), Бобровицького (16) районів та міст Чернігова (144) і Ніжина (52).

Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

Питання, що порушувались у 82 зверненнях, вирішені позитивно.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 156 (128 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Ічнянського (33 ), Чернігівського (11) районів і м. Чернігова (35).

Повторних звернень надійшло 330 (285 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (24 – щодо неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку, що надає підприємство ПАТ «Укртелеком»), Козелецького (20 – щодо пришвидшення виплати коштів субсидій та державних допомог), Ічнянського (13 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених субсидій) районів і міст Чернігова (81 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (48 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

 Відділ роботи із зверненнями громадян

апарату облдержадміністрації

 

 

 

Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до обласної державної адміністрації упродовж  січня – червня 2018  року

       Упродовж січня-червня 2018 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 5075 (- 905 проти відповідного періоду 2017 року)  письмових звернень громадян. На особистий прийом звернулось 26 мешканців області ( 36 за відповідний період 2017 року).

Поряд  із зменшенням загальної кількості звернень, збільшилась кількість їх надходжень від мешканців Варвинського, Козелецького, Куликівського,  Новгород-Сіверського, Срібнянського районів  та міст Ніжина і  Прилуки.         Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Ічнянського (261), Козелецького (239), Прилуцького (232), Чернігівського (201) районів і м. Чернігова (1260).

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», 94 % складають заяви чи клопотання, 5 % – скарги, 1 % – пропозиції і зауваження.

27 % (стільки ж у І півріччі 2017 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (43 % від усієї кількості звернень громадян цієї категорії), діти війни (17 %), одинокі матері (14 %), багатодітні сім’ї, «Матері-героїні» (10 %), учасники війни та бойових дій (6 %), ветерани праці (4 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (4 %), інваліди війни (2%).

4 % (3 % у І півріччі 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

         - Адміністрації Президента України – 88 (112 у 2017 р.),

         - Кабінету Міністрів України – 89 (67 у 2017 р.),

         - Верховної Ради України – 27 (28 у 2017 р.).

Через Державну установу «Урядовий контактний центр» у звітному періоді надійшло 4506 (або 89 %) звернень.

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у І півріччі 2018 року звернулось 318 громадян (261 – за відповідний період 2017 року).

Через портал iGov у звітному періоді 2 онлайн-звернення до голови облдержадміністрації.

Всього у зверненнях було порушено 5343 різних питань, переважно щодо соціального захисту (1881 або 35 %). Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначених житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Значна кількість скарг стосувалась непроведення автоматичного нарахування субсидії на неопалювальний період та невиплати коштів готівкою згідно з призначеною субсидією для придбання побутового палива і частини зекономлених субсидій. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Городнянського, Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Ніжина.

Питання комунального господарства склали  25 %  від  загальної кількості.  У зверненнях даної тематики переважали питання тарифної політики та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Заявники (переважно мешканці обласного центру) висловлювали незгоду із нарахуваннями у комунальних платіжках та наполягали на проведенні відповідного перерахунку.    Чималу частку звернень з питань комунальної сфери становили також скарги (найбільше з Прилуцького району та м. Ніжина) стосовно незадовільної якості житлово-комунальних послуг.

8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ Укртелеком. Частіше з такими проблемами зверталися мешканці Прилуцького, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

Також 8 % порушених у зверненнях питань стосувались охорони здоров’я, з яких найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

4 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Прилуцького, Сосницького районів і м. Чернігова.

3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (діяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, керівників окремих установ та організацій), найбільше порушувались у зверненнях подружжя Настоящої Т.М. та Киянця В.В. з Корюківського району, але в ході перевірки інформація не підтверджувалась.

По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

По 1 % становили питання освіти і науки (щодо діяльності навчальних закладів), найбільше з Козелецького, Коропського, Сновського районів і м. Чернігова; екології та природних ресурсів (ліквідація стихійних сміттєзвалищ), найбільше з Козелецького, Бобровицького району і м. Чернігова.

11 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

1326 (або 26 %) звернень вирішено позитивно.

На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (51), Корюківського (21)  Бахмацького (16), Коропського (11), Чернігівського (11) районів, а також міст Чернігова (78) і Ніжина (25).

Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

Питання, що порушувались у 42 зверненнях, вирішені позитивно.

Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення довідково-інформаційного характеру.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 92 (98 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Коропського (7 ), Ічнянського (6 ) районів і м. Чернігова (16).

Повторних звернень надійшло 195 (174 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (18 – щодо неналежної якості послуги стаціонарного телефонного зв’язку, що надає підприємство ПАТ Укртелеком), Козелецького (13 – щодо виплати субсидії готівкою), Ічнянського (9 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених субсидій) районів і міст Чернігова (44 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (30 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

 

Відділ роботи із зверненнями громадян

апарату облдержадміністрації

         

 

 

  Інформація

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли

до обласної державної адміністрації упродовж  січня – березня 2018  року

        

  Упродовж січня – березня 2017 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 2642 письмових звернення громадян (3404 (-762) у відповідному періоді 2017 року). На особистий прийом звернулось 11 мешканців області ( 17 за відповідний період 2017 року).

         Поряд із зменшенням загальної кількості звернень, збільшилась кількістьі їх надходжень від мешканців Варвинського (з 30 до 39), Городнянського (з 83 до 103), Козелецького (з 139 до 143), Сосницького (з 35 до 39), Талалаївського (з 20 до 22) районів  та міста Прилуки (з 187 до 239).

         Найбільше надійшло звернень у звітному періоді від жителів Ічнянського (175), Прилуцького (132), Чернігівського (110) районів і м. Чернігова (619).

         Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, 94 % складають заяви чи клопотання, 5 % – скарги,  1 % – пропозиції і зауваження.

         26 % (22 % у І кварталі 2017 р.) від усіх звернень складають звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, це інваліди І, ІІ та ІІІ групи (38 %), діти війни (17 %), одинокі матері (17 %), багатодітні сім’ї, „Матері-героїні” (10 %), учасники війни та бойових дій (7 %), ветерани праці (5 %), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (4 %), інваліди війни (2%).

         4 % (3 % у І кварталі 2017 р.) письмових звернень надійшло до облдержадміністрації через органи влади вищого рівня, з них:

         - Адміністрації Президента України – 52 (62 у 2017 р.),

         - Кабінету Міністрів України – 39 (42 у 2017 р.),

         - Верховної Ради України – 13 (16 у 2017 р.).

         Через Державну установу „Урядовий контактний центр” у звітному періоді надійшло 2358 (або 89 %) звернень.

         На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у І кварталі 2018 року звернувся 149 громадян (141 – за відповідний період 2017 року).

         Всього у зверненнях було порушено 2747 різних питань, переважно щодо соціального захисту (991 або 36 %).    Передусім, це заяви та клопотання щодо підвищення розміру призначення житлових субсидій, державних допомог одиноким матерям і сім’ям з дітьми та пришвидшення виплати належних коштів. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Ічнянського, Козелецького, Чернігівського районів та міста Чернігова. 

         Питання комунального господарства склали   26 %   від  загальної    кількості.  Як і у минулому, у цьому році у зверненнях жителів області домінували питання, пов’язані з оплатою рахунків за житлово-комунальні послуги, несвоєчасним розчищення доріг від снігу, ремонтом місцевих доріг. Найбільше таких питань порушувалось у зверненнях мешканців Ічнянського, Прилуцького, Бахмацького і м. Чернігова.

         8 % становили питання транспорту і зв’язку. Серед питань транспорту найбільш актуальними були скарги з приводу незадовільного транспортного обслуговування, відмови у пільговому проїзді, а зв’язку – неналежної якості (або взагалі відсутності) послуги стаціонарного телефонного зв’язку, яку надає  ПАТ Укртелеком. Частіш такі проблеми порушувались у зверненнях мешканців Прилуцького, Козелецького, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

         Також 8 % порушених у зверненнях питань стосувались  охорони здоров’я, з яких найактуальнішими продовжували залишатись проблеми із забезпеченням ліками за пільговими рецептами. Найбільше таких звернень надходило від жителів Козелецького, Городнянського, Чернігівського районів та міст Чернігова і Прилук.

         5 % склали питання аграрної політики, серед яких переважали заяви та клопотання щодо отримання у власність земельних ділянок. Частіш такі питання порушувались у зверненнях, що надходили з Бахмацького, Прилуцького, Сосницького районів і м. Чернігова.

          3 % від загальної кількості становили питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (зловживання службовим становищем керівників окремих установ та організацій, найбільше – з Корюківського району).

         По 2 % склали питання праці і заробітної плати (виплата заробітної плати, найбільше з Бахмацького району і м. Чернігова) і житлової політики (забезпечення  житлом, найбільше з м. Чернігова).

          1 % становили питання освіти, найбільше їх надійшло з Коропського, Козелецького районів та м. Чернігова і стосувались вони, переважно, діяльності навчальних закладів.

         9 % від усіх питань становили питання промислової, економічної та фінансової політики, екології, культури та туризму, сім’ї, молоді та спорту, інформаційної політики, діяльності об’єднань громадян, центральних, місцевих органів влади, обороноздатності та міжнаціональних відносин та інші.

         635 (або 24 %) звернень вирішено позитивно.

         На „гарячу” телефонну лінію голови облдержадміністрації у звітному періоді частіш звертались мешканці Ніжинського (25), Бахмацького (9), Корюківського (9) районів, а також міст Чернігова (28) і Ніжина (14).

         Серед порушених у зверненнях питань переважали питання соціального захисту (щодо призначення субсидій і державних допомог); комунального господарства (щодо оплати комунальних рахунків, ремонту місцевих доріг), транспорту і зв’язку (щодо відсутності транспортного сполучення, відмови у пільговому перевезенні), охорони здоров’я (забезпечення ліками за пільговими рецептами), праці і заробітної плати (виплата заробітної плати), аграрної політики (виділення у власність земельних ділянок).

         Питання, що порушувались у 21 зверненні, вирішені позитивно.

         Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані роз’яснення, необхідна інформація.        

         Колективних звернень у звітному періоді отримано 50 (53 у відповідному періоді 2017 року). Найбільше їх надсилали жителі Коропського (7 ), Ічнянського (6 ) районів і м. Чернігова (16).

         Повторних звернень надійшло 88 (83 у 2017 році) і найбільше з Прилуцького (8 – щодо неналежної якості послуги зв’язку, що надає підприємство ПАТ Укртелеком), Козелецького (7 – щодо виплати субсидії готівкою), Ічнянського (6 – ремонт доріг, виплата частини коштів зекономлених  субсидій) районів і міст Чернігова (13 – облаштування помешкань індивідуальними засобами обліку комунальних послуг, перегляд комунальних рахунків) та Прилук (11 – відновлення роботи стаціонарного телефонного зв’язку).

Відділ роботи із зверненнями громадян

апарату облдержадміністрації

 

 

ГО Активне Суспільство України