Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа
































                                        14 Квітня 2017 09:16

                                        Громадяни все частіше звертаються до Урядового контактного центру

                                        Урядовий контактний центр з початку року отримав понад 403 тисячі звернень громадян з усієї країни, у тому числі в березні — більш ніж 125 тисяч.

                                        У зверненнях продовжує домінувати соціальна проблематика. Більш за все громадян турбують питання соціального захисту, отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, інших соціальних виплат.

                                        Заявники – суб’єкти господарювання зверталися з проблемних питань провадження підприємницької діяльності, належного врегулювання взаємовідносин влади з бізнесом, зокрема щодо оподаткування та бюджетного відшкодування ПДВ, недопущення безпідставних перевірок малого і середнього бізнесу контролюючими органами, порушень ними діючого до кінця року мораторію на такі перевірки.

                                        Одне з головних проблемних питань, озвучених українцями у березневих зверненнях стосовно діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, — неналежне функціонування сайту НАЗК, що унеможливлювало своєчасне подання громадянами електронних декларацій за 2016 рік.

                                        Зросла кількість звернень щодо неотримання довідок про грошове забезпечення, витягів з наказів та інших документів, необхідних для подальшого оформлення посвідчення учасника бойових дій, пенсій, пільг родинам з військових частин.

                                         

                                         

                                        Від жителів Чернігівської області Урядовий контактний центр отримав у березні 2173 звернення — майже на 13% менше, ніж у лютому. З початку року — 7 165 листів та дзвінків.

                                        В останній місяць кварталу місцевими органами виконавчої влади розглянуто 1025 звернень, перенаправлених з контактного центру. Серед основних питань — соціальний захист, пенсійне забезпечення, оплата праці, охорона здоров’я, комунальне господарство, діяльність посадових та службових осіб тощо.

                                        До речі, отримані звернення розглядалися без порушень встановлених строків.

                                        Як зазначають в Урядовому контактному центрі, аналіз тематики звернень зумовлює необхідність покращення діалогу влади і громадськості, посилення відповідальності владних структур щодо вирішення соціально-економічних проблем та підвищення стандартів життя громадян.

                                         

                                        За матеріалами Урядового контактного центру

                                        Назад

                                        Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                        Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                        Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                        Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua