back

До столичних колег за досвідом. Школа молодого журналіста знову на виїзді

27-03-2017 15:09

Окрім прес-релізів, які є важливими помічниками журналістів, медійникам важливо вміти працювати із інформаційними платформами. Брифінги та прес-конференції — чи не найкращий спосіб поставити будь-яке запитання будь-якому спікеру.

З тим, як працює один з найбільших майданчиків комунікації — Український кризовий медіа-центр — днями ознайомилися учасники «Школи молодого журналіста».

Як зазначила керівниця прес-центру УКМЦ Олена Сипченко, організацію за 48 годин створила група ентузіастів-однодумців у буремні часи Революції Гідності. За перші 8 місяців центр провів 945 брифінгів та 6 подій за кордоном

Довідково: УКМЦ не фінансується жодною політичною силою та є виключно громадським проектом, що підтримується міжнародними донорами. Кожна прес-подія забезпечується повною технічною та комунікаційною підтримкою: он-лайн трансляція, синхронний переклад, світло, звук, фото- і відеозйомка, анонсування події, написання пост-релізу, публікація пост-матеріалів (реліз, інфографіка, фото) на сайті та у соціальних мережах УКМЦ, розсилка за базою українських та міжнародних ЗМІ.

— Головне розуміти, що ви працюєте для людей, — наголосила Олена Сипченко. — Ще один секрет — невпинна робота над собою, напрацювання своєї бази контактів.

Цього ж дня медійники-початківці з Чернігівщини побували на виставці «Музей новин» у Мистецькому арсеналі, де ознайомилися із «внутрішньою кухнею» виробництва телевізійних новин.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації

Останні новини

Анонси







































 

 

 

 

Погода