Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа



















                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     










                                     

                                     

                                     

                                     

                                    29 Травня 2008 15:21

                                    Г Р А Ф І К
                                    прийому громадян керівниками Чернігівської обласної державної адміністрації

                                     

                                    Куліч

                                    Валерій

                                    Петрович

                                    голова

                                    облдержадміністрації

                                    третя

                                    п’ятниця

                                     

                                    14.00-17.00

                                     

                                    перший заступник голови

                                    облдержадміністрації

                                     

                                     

                                    Романова

                                    Наталія

                                    Андріївна

                                    заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації

                                    перша

                                    середа

                                     

                                    10.00-13.00

                                    14.00-17.00

                                    Сергієнко

                                    Сергій

                                    Федорович

                                    заступник голови облдержадміністрації 

                                    четверта п’ятниця

                                    10.00-13.00

                                    14.00-17.00

                                     

                                     

                                    Роз’яснення довідкового характеру працівниками апарату

                                    щоденно              9.00-13.00
                                    14.00-17.00

                                     

                                     

                                    Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, підприємств зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

                                     

                                     

                                    Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

                                    Порядок прийом громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян, на підприємствах визначається їх керівником.

                                    Усі звернення на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина (стаття 22 Закону України „Про звернення громадян”).

                                    Особистий прийом громадян головою обласної державної адміністрації, заступниками голови обласної державної адміністрації проводиться у відповідності до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Чернігівській обласній державній адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 03.10.2016 № 596 та зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Чернігівській області 19.10.2016 за № 29/1064.

                                     

                                    Рекомендації громадянам, які звернулись на особистий прийом до облдержадміністрації

                                     

                                     

                                    Громадянам, які прийшли на прийом, рекомендується:

                                    1. Уважно ознайомитися з графіком прийому громадян у облдержадміністрації та Законом України „Про звернення громадян”.

                                    2. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, і для його вирішення значна кількість аргументів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі бажано мати документи, які засвідчують особу, а також документи, які мають підставу для вирішення питання ґрунтовно.

                                    3. З питанням чи заявою звертатися до посадової особи, в компетенцію якої входить вирішення проблем. Зі скаргою звертаються до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, підприємство, організація чи посадова особа, яка здійснює оскаржувану дію.

                                    4. Намагатися відповідати на запитання посадової особи, яка веде прийом, по суті порушеного питання. Пам’ятати, що точні відповіді на задані питання дозволяють всебічно з’ясувати зміст заяви чи скарги, прийняти оптимальне рішення.

                                    5. Уважно вислухати роз’яснення посадової особи, яке веде прийом. Це зможе швидше прийняти за зверненням рішення, визначити його підставу та обґрунтування.

                                    6. Бути самокритичним. Не виключна можливість, що висловлені на прийомі прохання чи вимоги не ґрунтуються на Законі або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У випадках непогодження з рішенням, заявник має право просити в особи, яка веде прийом, роз’яснення про можливість і порядок оскарження.

                                    7. Пам’ятати, що керівник облдержадміністрації та інші посадові особи зацікавлені у правильному і своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готові надати допомогу, пораду, роз’яснення, ґрунтовані на законах України, життєвому досвіді, довірі, висловленій їм.

                                    Назад

                                    Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                    Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                    Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                    Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua