back

Соціальні мережі: правила роботи для журналіста

26-01-2016 | 09:54

Соціальні мережі давно перестали бути лише платформою для спілкування. Саме з акаунтів відомих людей чи просто пересічних жителів світ дізнається про останні новини у місті та світі. Соціальні мережі дають можливість знайти фахівця у будь-якій галузі та точці світу.

Отож, так звані «нові медіа» є безпосередніми помічниками, а інколи й ворогами, для журналістів.

В останній робочий день минулого тижня учасники проекту «Медійний поступ» говорили про правила користування та можливості соціальних мереж.

З цієї теми з медійниками Чернігівщини спілкувався відомий блогер, він же — радник голови Рівенської ОДА, Володимир Гребьонкін.

Тренер деталізував технічні можливості популярних соцмереж, а також зупинився на особливостях їх використання.

Говорили і про «гігієну» у світовому павутинні, та як через власну необачність не потрапити на «інформаційний смітник».

Також учасники проекту відкрили для себе чимало нових корисних Інтернет-сервісів, що пришвидшать та полегшать роботу з соціальними .мережами та будь-якими електронними документами.

Проект «Медійний поступ» реалізовують Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації спільно з громадськими організаціями «Асоціація регіональних ЗМІ» та «Разом до громадянського суспільства» за підтримки компанії «Бритіш Американ Тобакко Україна».

Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації